من یک دخترم ...احساس دارم ...با تلنگری از هم می پاشم...با حرفهای عاشقانه ازنو شروع به شکوفه زدن میکنم..گلهای بهاری وجودم با عشق روز به روز پر بار تر میشود....این گلها ثمره ی عشق وجودم است..با یک دعوا گلبرگهای درونم پژمرده میشوند..با یک بوسه غنچه هایم می شکافند... دختریعنی عشق..یعنی احساس...یعنی....د اسرا_نویس...